|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۷:۵۸

انفجار منزل مسکونی در باغملک ۶ کشته برجای گذاشت

کد خبر: ۳۶۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

ایلنا : انفجار گاز در منزل مسکونی در روستای لالب باغملک ۶ کشته برجای گذاشت.

براساس اعلام اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز انفجار گاز در یک منزل مسکونی در روستای لالب باغملک منجر به وقوع یک حادثه ناگوار شد.

در این انفجار ۶ نفر با سن‌های ۸، ۲۲، ۱۲، ۶۰، ۲۵و ۵۰ سال کشته شدند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین