گفتوگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و عمان
کد خبر: ۳۶۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
وزیران امور خارجه ایران و عمان در این گفتوگو، آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و پیگیریهای صورتگرفته برای اجراییشدن توافقات فیمابین را مورد بررسی و رایزنی قرار دادند.

دیپلماتهای ارشد ایران و عمان، آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و پیگیریهای صورتگرفته برای اجراییشدن توافقات فیمابین را بررسی کردند.«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (سهشنبه) با «بدر البوسعیدی» وزیر امور خارجه عمان به صورت تلفنی گفتوگو تلفنی کرد.
وزیران امور خارجه ایران و عمان در این گفتوگو، آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و پیگیریهای صورتگرفته برای اجراییشدن توافقات فیمابین را مورد بررسی و رایزنی قرار دادند.
دکتر امیرعبداللهیان از اهتمام همتای عمانی خود برای پیگیری روند توسعه و گسترش همهجانبه روابط تقدیر کرد.
البوسعیدی نیز با اشاره گفتوگوهای اخیر «سید ابراهیم رئیسی» و «سلطان هیثم»، بر اهتمام عمان جهت تسهیل همکاریهای منطقهای و بینالمللی با مشارکت فعال جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
طرفین همچنین در مورد برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک در عرصه دوجانبه، منطقه ای و بین المللی مشورت و تبادلنظر کردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین