برگزاری یک دیدار از هفته اول لیگ برتر با حضور بانوان تماشاگر
کد خبر: ۳۶۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
تلاش داریم در بازی گلگهر و فولاد در هفته اول (چهارشنبه 19 مرداد) شاهد حضور بانوان در ورزشگاه شهر سیرجان باشیم. بعد از آن به تدریج به سمتی خواهیم رفت که بانوان در تمام مسابقات در ورزشگاهها حضور داشته باشند.

فارس: سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری یک دیدار از هفته اول لیگ برتر در یک شهر برای حضور بانوان تماشاگر خبر داد.وی عنوان کرد: تلاش داریم در بازی گلگهر و فولاد در هفته اول (چهارشنبه 19 مرداد) شاهد حضور بانوان در ورزشگاه شهر سیرجان باشیم. بعد از آن به تدریج به سمتی خواهیم رفت که بانوان در تمام مسابقات در ورزشگاهها حضور داشته باشند.
مهدی درباره اینکه چرا مسابقات لیگ برتر در روز جمعه نیست، گفت: ما در برنامه قبلی رعایت کرده بودیم و تلاش داشتیم بازیکنان از نظر بدنی دچار مشکل نشوند، قرعه کشی تیم ملی امید هم، یک هفته معوقه لیگ و پلی آف تراکتور در لیگ قهرمانان باعث شد تا این اتفاق رخ بدهد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین