|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۱۹

ادعای طالبان: ایران در یک ماه ۴۳ هزار افغان را اخراج کرد / ۴۶ هزار افغان نیز به خواست خودشان به افغانستان بازگشتند

کد خبر: ۳۶۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
به گزارش «خبرگزاری آناتولی»، عبدالرحمن رشید، معاون وزارت مهاجرین طالبان اعلام کرد که ایران در ماه گذشته بیش از ۴۳ هزار افغان را بدون مدارک قانونی اخراج کرده است.

معاون وزارت مهاجرین طالبان اعلام کرد که ایران در یک ماه گذشته بیش از ۴۳ هزار افغان را اخراج کرده است.

به گزارش «خبرگزاری آناتولی»، عبدالرحمن رشید، معاون وزارت مهاجرین طالبان اعلام کرد که ایران در ماه گذشته بیش از ۴۳ هزار افغان را بدون مدارک قانونی اخراج کرده است.

وی افزود: همچنین ۴۶ هزار افغان نیز به خواست خودشان به افغانستان بازگشته‌اند.

بنا به اعلام مقامات ایران، حدود ۵ میلیون افغان در ایران زندگی می‌کنند.

ایران افغان‌ها را بیشتر از طریق گذرگاه‌های مرزی در استان‌های هرات و نیمروز اخراج می‌کند
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین