آزمایش ادغام کارت های سوخت با کارت های بانکی آغاز شد
کد خبر: ۳۶۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
جواد اوجی، وزیر نفت گفت: ادغام کارت های سوخت با کارت های بانکی به صورت پایلوت در یکی از جایگاه های پمپ بنزین در حال آزمایش است.وی در جواب اینکه آیا این اقدام تاثیری در قیمت بنزین دارد یا نه گفت: در قیمت بنزین تاثیری ندارد و کار برای مردم راحت و تسهیل می کند.

وزیر نفت از آغاز ادغام کارت سوخت با کارت بانکی خبر داد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ جواد اوجی، وزیر نفت گفت: ادغام کارت های سوخت با کارت های بانکی به صورت پایلوت در یکی از جایگاه های پمپ بنزین در حال آزمایش است.
وی در جواب اینکه آیا این اقدام تاثیری در قیمت بنزین دارد یا نه گفت: در قیمت بنزین تاثیری ندارد و کار برای مردم راحت و تسهیل می کند.
وزیر نفت در ادامه گفت: منتظریم سایر دستگاها بیایند کمک کنند تا زیر ساختش را در سراسر کشور مهیا کنیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین