|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۰۴

عادل فردوسی‌پور: در مورد رفتن از ایران پیشنهادهای اغواکننده‌ای داشته‌ام / یک روز بعد از نطق انتقادی‌ام در جشنواره سیما، گفتند «نود» تعطیل شده؛ گفتم حداقل بگذارید خداحافظی کنم؛ گفتند نه

کد خبر: ۳۶۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
خیلی برنامه‌های کلاس A هم قرار داشتند. یک بخش نظرخواهی مردمی بود و نود با اختلاف زیاد اول شد. بخش رای مدیران رده‌بالای سازمان هم بین تمام برنامه‌ها نود را انتخاب کردند و من دو جایزه گرفتم که آنجا یک نطق انتقادی هم داشتم.
اولین توضیح عادل فردوسی‌پور پس از ۴ سال درباره تعطیلی برنامه ۹۰ ، گزارش بازی پرسپولیس، پیشنهادهای اغواکننده‌ برای مهاجرت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، عادل فردوسی پور گفت: شنبه ۲۴ اسفند دفاعیه دکتری را انجام دادم و خوشحال و خندان رفتم. مهمان برنامه آخر سال ما مهران مدیری بود و هفته قبل آن هم جشنواره برنامه‌های سیما بود که داوران آن مدیران رده‌بالای صداوسیما بودند.

خیلی برنامه‌های کلاس A هم قرار داشتند. یک بخش نظرخواهی مردمی بود و نود با اختلاف زیاد اول شد. بخش رای مدیران رده‌بالای سازمان هم بین تمام برنامه‌ها نود را انتخاب کردند و من دو جایزه گرفتم که آنجا یک نطق انتقادی هم داشتم.

روز یکشنبه به شبکه سه رفتم و جلسه گذاشتیم. همان جا گفتند نود تعطیل شده و فردا برنامه نداری. گفتم خب حداقل بگذارید من خداحافظی کنم که گفتند نه!
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین