دهقانی، معاون علمی رئیسی: بیکار ننشستیم که سایرین، شرکتهای دانش بنیان ما را به کشور خودشان ببرند
کد خبر: ۳۶۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
ما بیکار ننشستیم که سایرین، شرکتهای دانش بنیان ما را از ریشه دربیاورند و به کشور خودشان ببرند، ولی اینکه کشورهای همسایه در حال فراهم کردن فرصتهایی برای جذب نخبگان و شرکتهای دانش بنیان ما هستند، موضوعی کاملا درست است.

فارس: روحالله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فنآوری رئیسجمهور در مورد استفاده شرکتهای دانش بنیان در بحث توسعه سواحل مکران تصریح کرد: یکی از بحث های جدی استفاده از شرکت های دانش بنیان در این زمینه است.وی در ادامه در مورد برخی ادعاها پیرامون خروج شرکتهای دانش بنیان از ایران هم گفت: شرکتهایی داریم که از کشور مهاجرت میکنند و یا به ایران برمیگردند؛ این پدیدهای است که در نقاط مختلف دنیا وجود دارد و موضوعی نیست که فقط برای ما باشد.
وی افزود: ما بیکار ننشستیم که سایرین، شرکتهای دانش بنیان ما را از ریشه دربیاورند و به کشور خودشان ببرند، ولی اینکه کشورهای همسایه در حال فراهم کردن فرصتهایی برای جذب نخبگان و شرکتهای دانش بنیان ما هستند، موضوعی کاملا درست است.
دهقانی فیروزآبادی در پاسخ به این سوال که آیا این پدیده در ایران شدت بیشتری دارد یا خیر؟ تصریح کرد: تایید نمیکنم به نسبت بقیه کشورها این مساله در ایران شدت بیشتری داشته باشد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین