گفتوگوی تلفنی رئیسی و سلطان عمان
کد خبر: ۳۶۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

ایسنا: معاون سیاسی دفتر رئیسجمهور خبر داد که رئیس جمهور ایران و سلطان عمان به صورت تلفنی با یکدیگر صحبت کردند.محمد جمشیدی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:
«در گفت و گوی تلفنی آیت الله رئیسی با جناب هیثم بن طارق سلطان عمان، ضمن قدردانی از حسن نیت عمان در پیشبرد توافقات، دو طرف درباره نحوه ارتقای همکاری های چندجانبه رایزنی کردند.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین