|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۵۶

نامه سازمان لیگ به تاج: عدم اجرای دستورالعمل ورود بانوان تماشاگر به ورزشگاه‌ها باعث بی اعتباری مسابقات داخلی و حتی مشکلاتی برای تیم ملی می‌شود / خواستار تعیین تکلیف این موضوع و کسب مجوز از مراجع ذیصلاح هستیم

کد خبر: ۳۶۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

باشگاه خبرنگاران: سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال خواستار تعیین تکلیف حضور بانوان تماشاگر در هفته نخست لیگ برتر شد.

محمدرضا کشوری فرد با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد : با توجه به ایمیل ارسالی فیفا در خصوص الزام ورود بانوان به ورزشگاه ها در مسابقات لیگ برتر خواستار تعیین تکلیف و کسب مجوز از مراجع ذیصلاح برای حضور بانوان تماشاگر در لیگ برتر شد.

تصویر این نامه در زیر آمده است:
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین