سازمان وظیفه عمومی: مشمولان غیرغایب برای سفر عتبات حتما باید مجوز بگیرند
کد خبر: ۳۶۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

ایسنا: سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیهای در اطلاعیهای اعلام کرد، تمامی مشمولان غیر غایب بدون دریافت مجوز خروج از کشور از مراجعه به کلیه مرزهای زمینی و هوایی خودداری کنند.کلیه مشمولان غیر غایب که متقاضی سفر به کشور عراق برای زیارت عتبات عالیات در ایام محرم و صفر هستند، باید حتما مجوز خروج از کشور بدون نیاز به پرداخت وثیقه را از ابتدای مرداد تا ۲۵ شهریور ماه از سامانه sakha.epolice.ir دریافت کنند.
در این اطلاعیه تاکید شده که اخذ مجوز خروج از کشور ضروری بوده و لیکن پرداخت وثیقه از مراحل آن حذف شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین