استوری هماهنگ استقلالیها: ۷ ماه است که یک ریال نگرفتیم!
کد خبر: ۳۶۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
در متن منتشر شده هماهنگ توسط بازیکنان در حسابهای اینستاگرامشان مشخص شده که آنها طی ۷ ماه گذشته دریافتی نداشتهاند.

ایلنا: روز گذشته تمرین بازیکنان استقلال تهران برگزار نشد و آبی پوشان امروز هم حاضر به شرکت در تمرینات نشدند.بازیکنان استقلال به مشکلات باشگاه اعتراض دارند و از اینکه طی ماههای اخیر دستمزدشان را دریافت نکردند، گلایه دارند.
در متن منتشر شده هماهنگ توسط بازیکنان در حسابهای اینستاگرامشان مشخص شده که آنها طی ۷ ماه گذشته دریافتی نداشتهاند.
در فاصله کمتر از دو هفته مانده تا شروع مسابقات لیگ برتر آنها خواستار حل و فصل مشکلات موجود در تیم هستند.
متن منتشر شده به نوعی کنایه به علی خطیر، مدیرعامل جدید باشگاه، است که در این وضعیت "مسئولیت خطیری" را پذیرفته است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین