پاسخ محمد مرندی به بیانیه رییس بسیج اساتید دانشگاه تهران: من فقط گفتم تخلف نکنید؛ پناه بر خدا
کد خبر: ۳۶۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹

سید محمد مرندی استاد دانشگاه تهران که در بیانیه مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران مورد خطاب قرار گرفته بود، در توییتر به این بیانیه واکنش نشان داد.در متن این توییت آمده:
«الحمدلله هم روس و هم آمریکایی هستم و همچنین از منافقین بدترم. قبلا هم در سایت رسمی دانشگاه تهران اتهامات دیگری را دیدم.
خوشا به حال همکاران دانشکدگان هنر های زیبا که فقط "رقاص" هستند.
عکس مجروحیت بنده در کربلا ۵ هم برای ریا ضمیمه باشد.
فقط گفتم تخلف نکنید. پناه بر خدا»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین