هتلی که در نجف دچار حریق شد متعلق به زائران ایرانی نبود
کد خبر: ۳۶۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۵
این منبع امنیتی با اشاره به اینکه این آتش سوزی توسط نیروهای آتش نشانی شهر نجف مهار شده است، گفته بود که تیمهای امداد و نجات وابسته به دفاع مدنی شهر نجف بیش از ۴۵ زائر که گفته شده ملیت آنها خارجی است را با استفاده از جرثقیلهای مخصوص از داخل هتل خارج کردند.

ایرنا : طبق آنچه یکی از مسئولان کنسولگری ایران در نجف اشرف بیان کرده است، هتلی که در نجف امروز دچار آتش سوزی شد متعلق به زائران ایرانی نبود.«محمد بارگیر» اظهار کرد: یکی از هتلهای شهر نجف اشرف امروز دچار آتش سوزی شد که متعلق به زائران پاکستانی بود.
وی افزود: در این هتل هیچ زائر ایرانی حضور نداشت و بر اثر این حادثه به هیچ یک از هموطنان ما آسیبی نرسیده است.
پیشتر رسانه های عراق به نقل از یک منبع امنیتی در استان نجف از آتش سوزی در یکی از هتلها در نزدیکی حرم امام علی (ع) خبر داده بودند.
این منبع امنیتی با اشاره به اینکه این آتش سوزی توسط نیروهای آتش نشانی شهر نجف مهار شده است، گفته بود که تیمهای امداد و نجات وابسته به دفاع مدنی شهر نجف بیش از ۴۵ زائر که گفته شده ملیت آنها خارجی است را با استفاده از جرثقیلهای مخصوص از داخل هتل خارج کردند.
رسانه های عراق به ملیت زائران این هتل اشاره ای نکرده بودند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین