شاخص آلودگی هوای بجنورد به ۵۰۰ رسید/ وضعیت خطرناک برای همه افراد
کد خبر: ۳۶۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

مهر: مدیرکل محیط زیست خراسان شمالی از قرار گرفتن شاخص آلودگی به مرز ۵۰۰ رسید و گفت: وضعیت فعلی برای همه گروهها خطرناک است.رضا شکاریان اظهار داشت: شاخص آلودگی هوا در بجنورد به ۵۰۰ رسید.
مدیرکل محیط زیست خراسان شمالی گفت: این وضعیت به معنای خطر برای تمامی گروهها است.
وی افزود: مردم تا حد امکان در منزل بوده و فعالیتهای غیر ضروری را کاهش دهند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین