دادستان مرکز خوزستان: یک تالار برگزاری کنسرت در اهواز پلمب شد
کد خبر: ۳۶۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
صادق جعفری چگنی با اعلام این خبر گفت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی از بازخوانی قطعهای از آهنگهای غیرمجاز قبل از انقلاب در یک اجرای صحنهای، برای خواننده و عوامل برگزارکننده پرونده قضایی تشکیل شد.

ابسنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از پلمب یک تالار برگزاری کنسرت در اهواز خبر داد.صادق جعفری چگنی با اعلام این خبر گفت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی از بازخوانی قطعهای از آهنگهای غیرمجاز قبل از انقلاب در یک اجرای صحنهای، برای خواننده و عوامل برگزارکننده پرونده قضایی تشکیل شد.
به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی با بیان اینکه این خواننده برای اجرای آهنگهای مجاز خود مجوز گرفته بود، افزود: محل برگزاری کنسرت نیز پلمب شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین