|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۲:۴۰

وزیر نیرو: هیچ درخواستی برای تعطیلی ادارات به خاطر برق نداشتیم

کد خبر: ۳۶۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
علی اکبر محرابیان در خصوص وضعیت تامین برق و درخواست برای تعطیلی ادارات، اظهار کرد: هیچگونه پیشنهادی برای تعطیلات نداشتیم، اگر مردم همکاری با صنعت برق را ادامه دهند و شرایط همین‌گونه باشد و بتوانیم از ظرفیت‌ها استفاده کنیم، امیدواریم به آن شرایط نرسیم.

ایسنا: وزیر نیرو با اشاره به شرایط تامین برق در کشور گفت: تا امروز هیچ‌گونه درخواستی برای تعطیلی ادارات نداشتیم.

علی اکبر محرابیان در خصوص وضعیت تامین برق و درخواست برای تعطیلی ادارات، اظهار کرد: هیچگونه پیشنهادی برای تعطیلات نداشتیم، اگر مردم همکاری با صنعت برق را ادامه دهند و شرایط همین‌گونه باشد و بتوانیم از ظرفیت‌ها استفاده کنیم، امیدواریم به آن شرایط نرسیم.

وی افزود: در صورت نیاز حتما از طریق رسانه‌های رسمی اعلام می‌کنیم، اما تا امروز هیچ درخواستی در این زمینه نداشتیم.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین