وزیر نفت: وزارت خارجه میدان گازی آرش را پیگیری میکند
کد خبر: ۳۶۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
جواد اوجی وزیر نفت صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: کارت سوخت در هیچ جایگاهی حذف نشده و بلکه تعداد آن در جایگاهها کاهش یافته است.

تسینم: وزیر نفت گفت: وزارت امور خارجه پیگیر ماجرای میدان گازی آرش خواهد شد.جواد اوجی وزیر نفت صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: کارت سوخت در هیچ جایگاهی حذف نشده و بلکه تعداد آن در جایگاهها کاهش یافته است.
وی افزود: مردم بیش از ۵۰ درصد کارت خود استفاده میکنند و کارت جایگاه برای مواقع اضطرار است.
وزیر نفت گفت: وزارت امور خارجه پیگیر ماجرای میدان گازی آرش خواهد شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین