|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۴:۵۶

وزیر نفت: کارت سوخت از هیچ جایگاهی حذف نشده، فقط تعداد آن‌ها کمتر شده

کد خبر: ۳۶۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
جواد اوجی امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۲ مقرر شده که افراد از کارت سوخت شخصی خود استفاده کند.

فارس: وزیر نفت گفت: در هیچ یک از جایگاه ‌ها کارت سوخت حذف نشده و فقط تعداد آن‌ها کمتر شده است. از جایگاه ‌ها کارت سوخت حذف نشده و فقط تعداد آن‌ها کمتر شده است.

جواد اوجی امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۲ مقرر شده که افراد از کارت سوخت شخصی خود استفاده کند.

وزیر نفت افزود: در هیچ یک از جایگاه ‌ها کارت سوخت حذف نشده و فقط تعداد آن‌ها کمتر شده است. از جایگاه ‌ها کارت سوخت حذف نشده و فقط تعداد آن‌ها کمتر شده است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین