وزیر نفت: کارت سوخت از هیچ جایگاهی حذف نشده، فقط تعداد آنها کمتر شده
کد خبر: ۳۶۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
جواد اوجی امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۲ مقرر شده که افراد از کارت سوخت شخصی خود استفاده کند.

فارس: وزیر نفت گفت: در هیچ یک از جایگاه ها کارت سوخت حذف نشده و فقط تعداد آنها کمتر شده است. از جایگاه ها کارت سوخت حذف نشده و فقط تعداد آنها کمتر شده است.جواد اوجی امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۲ مقرر شده که افراد از کارت سوخت شخصی خود استفاده کند.
وزیر نفت افزود: در هیچ یک از جایگاه ها کارت سوخت حذف نشده و فقط تعداد آنها کمتر شده است. از جایگاه ها کارت سوخت حذف نشده و فقط تعداد آنها کمتر شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین