عالیشاه قراردادش را با پرسپولیس دو سال تمدید کرد

کد خبر: ۳۶۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷


ایرنا: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به طور رسمی قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس پس از تمدید قرارداد با علیرضا بیرانوند که دیشب انجام شد، تمدید قرارداد رسمی با سایر بازیکنان را هم آغاز کرده‌اند.

امید عالیشاه که باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه از تمدید قراردادش خبر داده بود، ظهر امروز با حضور در این باشگاه به طور رسمی قراردادش را با این تیم تمدید کرد تا فصل آینده هم سرخپوش بماند.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین