بیرانوند: سختترین روزهای عمرم بود/ اسمش سوءتفاهم بود، دلخوری یا هر چیز دیگری، به لطف خدا گذشت
کد خبر: ۳۶۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸

علیرضا بیرانوند پس از تمدید با پرسپولیس پستی اینستاگرامی منتشر کرد.او در کپشن خود نوشت:
«اسمش سوءتفاهم بود، دلخوری یا هر چیز دیگری، به لطف خدا گذشت. سختترین روزها و شبهای عمرم بود. امیدوارم دیگر تجربهاش نکنم. سر تعظیم فرود میآورم در مقابل هواداران بزرگواری که اتفاقات اخیر آزرده خاطرشان کرد. با افتخار حداقل دو سال دیگر عضو کوچکی از خانواده بزرگ پرسپولیس خواهم بود. امیدوارم این روزها را جبران کنم.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین