|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۰:۵۶

گل‌محمدی: جلسه خوبی نداشتیم و به نتیجه خوبی هم نرسیدیم! / فعلاً سعی می‌کنیم مشکلات را حل کنیم

کد خبر: ۳۶۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸


تسنیم: یحیی گل‌محمدی پس از حضور در جلسه امروز هیئت مدیره پرسپولیس در واکنش به این سؤال که آیا بیرانوند در پرسپولیس خواهد ماند، اظهار داشت: من اطلاعی ندارم. زیاد هم جلسه خوبی نبود.

وی افزود: باشگاه مشکلات زیادی دارد. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. در جلسه امروز هم به نتیجه خوبی نرسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این پرسش که آیا خودش در پرسپولیس خواهد ماند، گفت: ما فعلاً سعی می‌کنیم این مشکلات را حل کنیم.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین