بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد

کد خبر: ۳۶۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴


فارس: علیرضا بیرانوند قراردادش را به صورت یک طرفه با باشگاه پرسپولیس فسخ کرد. او پیش از این دو مرتبه به باشگاه برای دریافت مطالباتش اخطار داده بود.

برخی رسانه ها مدعی هستند که احتمال دارد بیرانوند فصل آینده به تیم استقلال برود.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین