هاشمینسب از حضور در استقلال کنار کشید
کد خبر: ۳۶۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

مهدی هاشمینسب از حضور در کادر فنی استقلال انصراف داد.مدافع سالهای گذشته استقلال در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: قسمت نبود در این فصل در کنار استقلال باشم. از هواداران استقلال هم که همیشه به بنده لطف داشتند، تشکر میکنم. آنها روز گذشته من را در تمرین مورد لطف خود قرار دادند. برای تیم استقلال هم در این فضا آرزوی موفقیت دارم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین