شلیک یک راکت از جنین به سمت اراضی اشغالی
کد خبر: ۳۶۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که امروز دوشنبه یک راکت از جنین به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک یک فروند راکت از جنین به سمت شهرکهای اسرائیلی خبر داد.به گزارش ایسنا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که امروز دوشنبه یک راکت از جنین به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.
وی تأکید کرد که این راکت به منطقهای در داخل اراضی فلسطینی اصابت کرده و خطری را متوجه شهرکهای صهیونیستی نکرده است.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تأیید این خبر گفت که تحقیقات در مورد این حادثه در جریان است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین