همتی در واکنش به ابقای ایران در لیست سیاه FATF: تداوم این شرایط چه نفعی برای ایران دارد؟ / پایان این ظلم در حق مردم ایران چه زمانی است؟
کد خبر: ۳۶۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰

همتی رئیس سابق بانک مرکزی در واکنش به ابقای ایران در لیست سیاه افایتیاف نوشت: تداوم این شرایط چه نفعی برایایران دارد؟
وی در این باره نوشت: FATF ایران را در فهرست سیاه، یعنی در کنار کره شمالی و میانمار که از نظر آنها، خطر پولشویی و تامین مالی تروریسم برای سیستم مالی جهانی دارند، ابقا کرد.
تداوم این شرایط چه نفعی برای ایران دارد؟ پایان این ظلم در حق مردم ایران چه زمانی است؟
مسئولین برای تداوم این وضع چه استدلالی دارند؟
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین