خروج امارات از ائتلاف دریایی آمریکا
کد خبر: ۳۶۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
وزارت خارجه امارات امروز -چهارشنبه- اعلام کرد که پس از ارزیابیهای روابط امنیتی، دو۲ ماه پیش از «ائتلاف دریایی خاورمیانه» به رهبری آمریکا، خارج شده است.

ایلنا: به گزارش رویترز، امارات از ائتلاف دریایی آمریکا خارج شد. وزارت خارجه امارات امروز -چهارشنبه- اعلام کرد که پس از ارزیابیهای روابط امنیتی، دو۲ ماه پیش از «ائتلاف دریایی خاورمیانه» به رهبری آمریکا، خارج شده است.
در بیانیه وزارت خارجه امارات آمده است: «در نتیجه ارزیابی همکاری موثر امنیتی ما با دیگران که در جریان است، دو ماه پیش امارات متحده عربی از مشارکت با نیروهای دریایی ترکیبی کنار کشید.»
این بیانیه افزود: «امارات همچنان متعهد به گفتوگو برای حفظ ثبات و امنیت در سراسر جهان و بهبود آن است.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین