انهدام باند سلاح و مهمات در سیستان و بلوچستان
کد خبر: ۳۶۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد:ماموران انتظامی از این باند تعداد ۱۲۶ قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیر زیادی فشنگ کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات در استان متلاشی شد و در این رابطه سه نفر دستگیر شدند.به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد:ماموران انتظامی از این باند تعداد ۱۲۶ قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیر زیادی فشنگ کشف کردند.
وی بیان کرد: مجرمان و مخلان نظم و امنیت که آسایش و آرامش مردم را به مخاطره میاندازند از چشمان تیزبین پلیس در امان نخواهند ماند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین