با حذف استقلال و پرسپولیس، سهمیه ایران در لیگ قهرمانان کم نمیشود
کد خبر: ۳۶۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
در حال حاضر از بین 16 باشگاه لیگ برتری دو باشگاه نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برای دریافت مجوز حرفه ای اقدام نکردهاند و همان دریافت مجوز ملی برایشان کافی بوده است.

در صورت حذف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه فوتبال ایران کاهش نخواهد یافت.به گزارش ایسنا،در صورتی که استقلال و پرسپولیس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند، سهمیه باشگاه های ایران در آسیا کاهش پیدا نخواهد کرد بلکه باشگاههای دیگری که صلاحیت دارند جایگزین آنها در لیگ قهرمانان خواهند شد.
در حال حاضر از بین 16 باشگاه لیگ برتری دو باشگاه نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برای دریافت مجوز حرفه ای اقدام نکردهاند و همان دریافت مجوز ملی برایشان کافی بوده است.
در صورت حذف سرخابی ها از آسیا، سهمیه ایران کاهش نخواهد یافت و تیمهای بعدی در رده بندی لیگ یعنی از تیمهای رتبه دوم تا پنجم به بعد میتوانند جایگزین آنها شوند در صورتیکه مجوز حرفه ای را از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده باشند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین