وزیر ارتباطات: مرحله نخست فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها امروز به بهره برداری می رسد / در این مرحله سه میلیون خانوار در ۱۰۰ شهر تحت پوشش قرار می گیرند / تا پایان سال ۸ تا ۱۰ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار می گیرند / در ۱۰ شهر شاهد پوشش بالای ۷۰ درصد فیبر نوری خواهیم بود

کد خبر: ۳۶۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
عیسی زارع پور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات، اظهار داشت: در مرحله نخست این طرح سه میلیون خانوار در ۱۰۰ شهر تحت پوشش قرار می گیرند.


ایرنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که امروز - ۲۷ اردیبهشت - به مناسبت روز جهانی ارتباطات مرحله نخست فیبرنوری منازل و کسب و کارها با حضور رییس جمهور به بهره برداری می رسد.

عیسی زارع پور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات، اظهار داشت: در مرحله نخست این طرح سه میلیون خانوار در ۱۰۰ شهر تحت پوشش قرار می گیرند.

وی توضیح داد: طبق برنامه تا پایان سال ۸ تا ۱۰ میلیون خانوار تحت پوشش فیبرنوری قرار می گیرند.

به گفته زارع پور در مرحله نخست این طرح، در ۱۰ شهر شاهد پوشش بالای ۷۰ درصد فیبرنوری منازل و کسب و کارها هستیم.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین