|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۲۸

واکنش زاکانی به انتقادات از مدیریت شهری: تازه ۲۰ ماه است که آمدیم

کد خبر: ۳۶۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۶
علیرضا زاکانی شهردار تهران در واکنش به سخنان محسن هاشمی اظهار داشت: ما تازه ۲۰ ماهه که آمدیم و اگر جواب پس دادنی پیش خدا باشد، شهردار و شورای شهر قبلی باید انجام دهد.

دانشجو: علیرضا زاکانی شهردار تهران به سخنان محسن هاشمی پیرامون شهرداری تهران واکنش نشان داده است.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در واکنش به سخنان محسن هاشمی اظهار داشت: ما تازه ۲۰ ماهه که آمدیم و اگر جواب پس دادنی پیش خدا باشد، شهردار و شورای شهر قبلی باید انجام دهد.

وی افزود: البته ما نظرات همه طیف‌ها را گوش میدهیم و پیشنهادات را می‌پذیریم.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین