ظریف: امریکا بخاطر اسرائیل برجام را از بین برد / فرصتهای مشترک را به خاطر توهمات از دست دادند
کد خبر: ۳۶۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹

جواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین ایران در صفحه توییتر خود نوشت: پنج سال پیش در چنین روزی، ایالات متحده برجام را بخاطر منافع اسرائیل ترک کرد و یک دستاورد دیپلماتیک منحصر به فرد را از بین برد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در ادامه این توییت آمده: ایالات متحده بدون هیچ جایگزینی، منافع همه - به ویژه آمریکایی ها و ایرانی ها را به خطر انداخته است
جواد ظریف در پایان نوشت: نتیجه آن، رها کردن فرصت های مشترک به نفع توهمات حاصل جمع صفر است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین