باکو: خبر اخراج دیپلماتهای آذربایجانی از ایران جدید نیست
کد خبر: ۳۶۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
به نوشته خبرگزاری آپا، چهار کارمند سفارت ایران در آذربایجان در تاریخ چهار آوریل ( ۱۵ فروردین) توسط دولت آذربایجان به دلیل آنچه که "فعالیتهای غیردیپلماتیک و مغایر با کنوانسیون وین درخصوص روابط دیپلمات" خوانده شد، به عنوان "عنصر نامطلوب" شناخته شدند.

ایسنا: وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در اظهاراتی عنوان کرد که اخبار منتشر شده اخیر مبنی بر اخراج دیپلماتهای این کشور از ایران جدید نیست.به گزارشپ خبرگزاری آپا، آیهان حاجیزاده، معاون سخنگوی وزارت خارجه آذربایجان روز جمعه در پاسخ به سوالی در رابطه با اخبار منتشره درباره اخراج ۴ دیپلمات جمهوری آذربایجان از ایران گفت: خبری که این روزها در مطبوعات پخش میشود، جدید نیست.
به نوشته خبرگزاری آپا، چهار کارمند سفارت ایران در آذربایجان در تاریخ چهار آوریل ( ۱۵ فروردین) توسط دولت آذربایجان به دلیل آنچه که "فعالیتهای غیردیپلماتیک و مغایر با کنوانسیون وین درخصوص روابط دیپلمات" خوانده شد، به عنوان "عنصر نامطلوب" شناخته شدند.
به نوشته این خبرگزاری، ایران نیز چند روز پس از آن در پاسخ به اقدام آذربایجان، ۲ کارمند سفارت آذربایجان در ایران و همچنین ۲ کارمند سرکنسولگری این کشور را "عنصر نامطلوب" اعلام کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین