ایران ۴ دیپلمات جمهوری آذربایجان را اخراج کرد
کد خبر: ۳۶۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
4دیپلمات وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در تهران و تبریز، به عنوان عنصر نامطلوب شناخته و اخراج شدند.به نوشته تسنیم، این اقدام ایران در پاسخ به باکو در اخراج دیپلماتهای ایرانی انجام گرفته است.
اواسط فروردین ماه، باکو 4 دیپلمات ایرانی را عنصر نامطلوب معرفی کرده بود.

۴دیپلمات وزارت خارجه جمهوری آذربایجان به عنوان عنصر نامطلوب شناخته شده و از ایران اخراج شدند.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ 4دیپلمات وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در تهران و تبریز، به عنوان عنصر نامطلوب شناخته و اخراج شدند.
به نوشته تسنیم، این اقدام ایران در پاسخ به باکو در اخراج دیپلماتهای ایرانی انجام گرفته است.
اواسط فروردین ماه، باکو 4 دیپلمات ایرانی را عنصر نامطلوب معرفی کرده بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین