ایران ۴ دیپلمات جمهوری آذربایجان را اخراج کرد

کد خبر: ۳۶۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
4دیپلمات وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در تهران و تبریز، به عنوان عنصر نامطلوب شناخته و اخراج شدند.به نوشته تسنیم، این اقدام ایران در پاسخ به باکو در اخراج دیپلماتهای ایرانی انجام گرفته است. اواسط فروردین ماه، باکو 4 دیپلمات ایرانی را عنصر نامطلوب معرفی کرده بود.

۴دیپلمات وزارت خارجه جمهوری آذربایجان به عنوان عنصر نامطلوب شناخته شده و از ایران اخراج شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ 4دیپلمات وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در تهران و تبریز، به عنوان عنصر نامطلوب شناخته و اخراج شدند.

به نوشته تسنیم، این اقدام ایران در پاسخ به باکو در اخراج دیپلماتهای ایرانی انجام گرفته است.

اواسط فروردین ماه، باکو 4 دیپلمات ایرانی را عنصر نامطلوب معرفی کرده بود.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین