زلزله ۳.۹ ریشتری ملارد در استان تهران را لرزاند / آماده باش پایگاه های هلال احمر استان
کد خبر: ۳۶۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
مدیرعامل هلال احمر استان تهران گفت: تیم ارزیاب از ملارد به محل وقوع زلزله اعزام شده است.

مهر: مدیرعامل هلال احمر استان تهران از آماده باش پایگاه های هلال احمر در این استان در پی وقوع زلزله خبر داد.شاهین فتحی اظهار داشت: همه پایگاههای سطح استان به حالت آماده باش در آمدند.
وی افزود: شهرستانهای شهریار، رباط کریم، ملارد و شهر قدس جهت اعزام سریع به محل وقوع زلزله آماده باش هستند.
مدیرعامل هلال احمر استان تهران گفت: تیم ارزیاب از ملارد به محل وقوع زلزله اعزام شده است.
بر اساس این گزارش زلزلهای به قدرت ۳.۹ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین، ملارد در استان تهران را لرزاند.
محل دقیق این زلزله در مرز استانهای تهران و البرز است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین