شایعات تایید شد؛ آژانس نصب مجدد دوربین ها و غیره در ایران را شروع کرده است
کد خبر: ۳۶۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
لارنس نورمن، خبرنگار روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در پیامی در صفحه توییترش خبر داد: شایعات تایید میشود. آژانس در حال حاضر توانسته است نصب دوباره دوربینهای خارج شده و دیگر[تجهیزات نظارتی] را آغاز کند.نورمن در ادامه گفت: انتظار میرود که این روند در چند روز آتی به سرانجام برسد.

خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال طی توییتی خبر داد که روند نصب دوباره تجهیزات نظارتی آژانس بینالمللی انرژی اتمی در ایران آغاز شده است.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، لارنس نورمن، خبرنگار روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در پیامی در صفحه توییترش خبر داد: شایعات تایید میشود. آژانس در حال حاضر توانسته است نصب دوباره دوربینهای خارج شده و دیگر[تجهیزات نظارتی] را آغاز کند.
نورمن در ادامه گفت: انتظار میرود که این روند در چند روز آتی به سرانجام برسد.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین