طغیان روتاویروس در تهران تایید شد / وزارت بهداشت: چیز جدیدی نیست؛ همه ساله این ویروس را در زمستان و بهار عمدتاً در کودکان زیر ۵ سال داریم

کد خبر: ۳۶۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
حسین فرشیدی، در واکنش به خبر طغیان روتاویروس در تهران، اظهار داشت: ما این ویروس را همه ساله در زمستان و بهار عمدتاً در کودکان زیر ۵ سال داریم و چیز جدیدی نیست.

مهر: معاون بهداشت وزارت بهداشت، در واکنش به خبر طغیان روتاویروس در تهران گفت: این ویروس چیز جدیدی نیست.

حسین فرشیدی، در واکنش به خبر طغیان روتاویروس در تهران، اظهار داشت: ما این ویروس را همه ساله در زمستان و بهار عمدتاً در کودکان زیر ۵ سال داریم و چیز جدیدی نیست.

وی در خصوص برنامه واکسیناسیون سراسری، افزود: واکسن تولید داخل روتاویروس و پنوموکوک برای کودکان زیر ۵ سال تا پایان سال تولید می‌شود و با تعریف آن در برنامه واکسیناسیون سراسری اعلام می‌کنیم که مادران در چه سنی فرزندان خود را برای دریافت واکسن بیاورند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین