|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۴۶

سخنگوی وزارت خارجه درباره احتمال فعال شدن مکانیسم ماشه: چنانچه طرف مقابل دچار خطای محاسباتی شود، می‌دانند واکنش ایران چه خواهد بود

کد خبر: ۳۶۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران ضمن تشریح آخرین تحولات سیاست خارجی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

 کنعانی درباره احتمال استفاده از مکانیسم ماشه گفت: اینکه گفته می‌شود تحرکاتی را از سوی برخی طرف‌های اروپایی شاهد هستیم. لازم می‌دانم تأکید کنم چنانچه طرف مقابل دچار خطای محاسباتی شود و اقدامات غیرمنطقی درباره برجام و روند مذاکرات انجام دهد آنها در پیامی که قبلا از سوی طرف ایرانی دریافت کردند به صورت دقیق و واضح می‌دانند که واکنش ایران چه خواهد بود. این پیام به اندازه کافی برای آنها گویا است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین