تجمع بازنشستگان کارگری مقابل ادارات تامین اجتماعی
کد خبر: ۳۶۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
این بازنشستگان مهمترین مطالبهی خود را افزایش مستمریها به اندازهی خط فقر و هزینههای زندگی میدانند و میگویند: در چهل روز اخیر همه کالاها و خدمات گران شده است.

ایلنا:بازنشستگان خواستار بهبود معیشت براساس قانون شدند.بازنشستگان کارگری در چند شهرستان از جمله رشت، اصفهان و کرمانشاه در تماس با خبرنگار ایلنا، از تجمع صنفی امروز (دهم اردیبهشت) مقابل ادارات تامین اجتماعی خبر دادند.
این بازنشستگان مهمترین مطالبهی خود را افزایش مستمریها به اندازهی خط فقر و هزینههای زندگی میدانند و میگویند: در چهل روز اخیر همه کالاها و خدمات گران شده است.
بازنشستگان کارگری میگویند: بایستی ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی اجرا شود؛ افزایش ۲۱ و ۲۷ درصدی قانونی نیست.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین