اولیانوف: آمریکا و اروپا میخواهند برجام را از بین ببرند/ هر روز تاخیر در از سرگیری مذاکرات ما را به نقطه بدون بازگشت نزدیکتر میکند
کد خبر: ۳۶۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

فارس: «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمانهای بینالمللی در وین اتریش در پیامی آمریکا و سه کشور اروپایی عضو برجام را مقصر عدم حصول نتیجه در گفتوگوها درباره برنامه هستهای ایران دانست.وی در پیامی توییتری نوشت: «به نظر میرسد که آمریکا و تروئیکای اروپا تصمیم گرفتهاند که برجام را که همچنان دستاورد بزرگی در زمینه عدم اشاعه هستهای بوده، از بین ببرند».
اولیانوف اضافه کرد: «هر روز تاخیر در از سرگیری گفتوگوهای وین، ما را را به نقطه بدون بازگشت نزدیکتر میکند».
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین