ایران برای آغاز روابط اقتصادی با عربستان پیشقدم شد / نامه رئیس اتاق ایران به رئیس فدراسیون اتاقهای بازرگانی عربستان
کد خبر: ۳۶۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با ارسال نامه رسمی خطاب به حسن بن معجب الحویزی، رئیس فدراسیون اتاقهای بازرگانی عربستان سعودی، ضمن ابراز خرسندی نسبت به توافق دو کشور، برای آغاز فصل جدیدی از همکاریهای دوجانبه بر احیای سریع روابط تجاری و اقتصادی و گسترش روابط دیرین تجار و تولیدکنندگان بخش خصوصی دو کشور تأکید کرد.

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران با ارسال نامهای به رئیس فدراسیون اتاقهای بازرگانی عربستان سعودی، ابتکار تبادل هیاتهای اقتصادی بخش خصوصی برای آغاز مناسبات فعال تجاری میان دو کشور را مطرح کرد.رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با ارسال نامه رسمی خطاب به حسن بن معجب الحویزی، رئیس فدراسیون اتاقهای بازرگانی عربستان سعودی، ضمن ابراز خرسندی نسبت به توافق دو کشور، برای آغاز فصل جدیدی از همکاریهای دوجانبه بر احیای سریع روابط تجاری و اقتصادی و گسترش روابط دیرین تجار و تولیدکنندگان بخش خصوصی دو کشور تأکید کرد.
غلامحسین شافعی، در نامه به همتای سعودی، با اعلام آمادگی کامل بخش خصوصی برای تبادل هیاتهای تجاری و اقتصادی در حوزههای موردعلاقه دو کشور، برگزاری نمایشگاههای مشترک بازرگانی را در تسریع این روند و شکوفایی روابط اقتصادی دوجانبه، مؤثر ارزیابی کرد.
رئیس اتاق ایران اعلام کرد: سفر هیات اقتصادی بخش خصوصی ایران به عربستان سعودی و برنامهریزی نهادهای اقتصادی در بخش خصوصی دو کشور برای توسعه همکاریهای تجاری، بازرگانی و صنعتی میتواند خارج از تشریفات حاکم بر مراودات دولتی، شتاب قابلملاحظهای در تحقق اراده رهبران دو کشور برای عادیسازی روابط دوجانبه ایجاد کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین