واکنش محسن تنابنده به احتمال پایان تولید «پایتخت»: «پایتختی» که آقایان میخواهند تحت هیچ شرایطی ساخته نخواهد شد
کد خبر: ۳۶۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۲

سینمادیلی: محسن تنابنده به احتمال پایان تولید «پایتخت» واکنش نشا داد.بعد از صحبتهای مهدی فرجی (ناظر صدا و سیما در سریال «پایتخت») درباره اینکه بعید است فصل جدید این سریال ساخته شود. محسن تنابنده طراح و بازیگر سریال «پایتخت» در واکنش این خبر نوشت:« بله درسته، پایتختی که آقایون میخواهند تحت هیچ شرایطی ساخته نخواهد شد. «پایتخت» از مردم و برای مردم است»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین