|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۰۱

واکنش محسن تنابنده به احتمال پایان تولید «پایتخت»: «پایتختی» که آقایان می‌خواهند تحت هیچ شرایطی ساخته نخواهد شد

کد خبر: ۳۶۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۲

سینمادیلی: محسن تنابنده به احتمال پایان تولید «پایتخت» واکنش نشا داد.

بعد از صحبت‌های مهدی فرجی (ناظر صدا و سیما در سریال «پایتخت») درباره اینکه بعید است فصل جدید این سریال ساخته شود. محسن تنابنده طراح و بازیگر سریال «پایتخت» در واکنش این خبر نوشت:« بله درسته، پایتختی که آقایون می‌خواهند تحت هیچ شرایطی ساخته نخواهد شد. «پایتخت» از مردم و برای مردم است»
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین