واکنش وزارت بهداشت به خبر جان باختن نوزاد در بیمارستانی در شهریار: پرونده در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته / برکناری رییس بیمارستان از اختیارات رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران است
کد خبر: ۳۶۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
سخنگوی وزارت بهداشت همچنین برکناری رییس بیمارستان امام سجاد (ع) را از اختیارات رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران خواند و گفت: این برکناری با حادثه بیمارستان امام سجاد (ع) مرتبط بوده، اما جنبه جزایی ندارد و از اختیارات رییس دانشگاه است.

ایسنا: سخنگوی وزارت بهداشت درباره اخبار مربوط به نوزاد فوت شده بیمارستان امام سجاد (ع) شهریار گفت: پرونده نوزاد نارسی که بنا به اعلام کادر درمان بیمارستان امام سجاد (ع) شهریار، فوت شده به دنیا آمده و پدر وی مدعی زنده بودن او بعد از تولد شده است، در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته تا وضعیت و علت دقیق مرگ نوزاد در بررسیهای علمی روشن شود.پدرام پاک آیین، گفت: در این زمینه گزارش و شرح حال جامعی با جزئیات تهیه و به پزشکی قانونی ارسال شده است.
وی افزود: تا اعلام پاسخ پزشکی قانونی، اظهارات گوناگون درباره وضعیت و علت فوت نوزاد، قطعیت و ارزش اثباتی ندارد.
سخنگوی وزارت بهداشت همچنین برکناری رییس بیمارستان امام سجاد (ع) را از اختیارات رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران خواند و گفت: این برکناری با حادثه بیمارستان امام سجاد (ع) مرتبط بوده، اما جنبه جزایی ندارد و از اختیارات رییس دانشگاه است.
پاک آیین افزود: چنانچه نظریه پزشکی قانونی ناظر به وقوع تخلف یا جرم از سوی هر یک از عوامل بیمارستان امام سجاد (ع) باشد، رسیدگی قانونی لازم توسط مرجع ذیصلاح صورت خواهد گرفت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین