|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۱۲

نماینده مجلس: صدا و سیمای جبلی نماد عینی واپسگرایی محض و پراندن مخاطب است / ۵۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی اما دریغ از یک برنامه شاد و مخاطب پسند در عید بزرگ مسلمانان

کد خبر: ۳۶۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹

محمود احمدی بیغش نماینده مجلس با انتقاد از صداوسیما و برنامه های این رسانه در عید فطر نوشت: ۵۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی اما دریغ از یک برنامه شاد و مخاطب پسند!

محمود احمدی بیغش در توییتی نوشت: صدا و سیمای پیمان جبلی نماد عینی واپسگرایی محض و پراندن مخاطب است. مثلا شب عید بزرگ مسلمانان است! ۵۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی اما دریغ از یک برنامه شاد و مخاطب پسند! جناب پیمان، بخدا که درد بی‌پیمانی و زخم بی‌عقلی دارید.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین