ویدیو/ توضیحات وزیر ورزش درباره حضور بانوان در دربی: استادیوم در حال تعمیرات است / بخشی هم نیاز به مشورتهای شورای تامین و فداسیون دارد
کد خبر: ۳۶۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
سجادی وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حضور بانوان در دربی گفت: استادیوم در حال تعمیرات است و این مسئله در حال بررسی فنی است. او افزود: بخشی هم نیاز به مشورتهای شورای تامین و فداسیون دارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
