سخنگوی سازمان نظام پزشکی: سه سال دیگر باید گدایی پزشک بکنید
کد خبر: ۳۶۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

رضا لاریپور ، سخنگوی سازمان نظام پزشکی در توئیتی ضمن انتقاد از انصرافیهای رزیدنتی از کمبود پزشک در آینده خبر داد.وی در توئیتی نوشت: از همین الان یادتون باشه تعداد انصرافیهای امسال رزیدنتی رو بشمریم، فقط سال یکی و تازه وارد!
میخوام بفهمانم که وقتی میگیم سه سال دیگه باید گدایی پزشک بکنید حرف بیربطی نزدیم. با حرف عمه و تعریف خاله نمیشه مردمداری و مملکتداری کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین