سخنگو خبر از «جابحایی های مدیریتی» در دولت داد
کد خبر: ۳۶۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۱
حراست از منافع ملی با ارزیابی مستمر مدیران، وعده دولت مردم با مردم بود که پیش از این هم دولت به آن عمل کرده و جز محورهای پیام نوروزی و سخنان رئیس جمهور با دولتمردان بود.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت در توئیتی خبر از «جابحایی های مدیریتی» در دولت داد.وی در توئیتی نوشت: حراست از منافع ملی با ارزیابی مستمر مدیران، وعده دولت مردم با مردم بود که پیش از این هم دولت به آن عمل کرده و جز محورهای پیام نوروزی و سخنان رئیس جمهور با دولتمردان بود.
سخنگوی دولت تاکید کرد: بهمنظور استفاده بهتر از ظرفیت مدیران، تحولات و جابهجاییهای مدیریتی در دستور کار دولت است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین