|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۲:۳۷

پادشاه عربستان از رییسی برای سفر به ریاض دعوت کرد

کد خبر: ۳۶۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
‏جناب سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در نامه ای به آیت الله رئیسی ضمن استقبال از توافق دو کشور برادر، از ایشان برای سفر رسمی به ریاض دعوت کردند و خواستار تقویت همکاریهای اقتصادی و منطقه ای شدند.وی افزود: رئیس جمهور با استقبال از این دعوت، بر آمادگی ایران برای تقویت همکاری ها تاکید کردند.

محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور از دعوت پادشاه عربستان از رییسی برای سفر به ریاض خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ وی در توئیتی نوشت: ‏جناب سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در نامه ای به آیت الله رئیسی ضمن استقبال از توافق دو کشور برادر، از ایشان برای سفر رسمی به ریاض دعوت کردند و خواستار تقویت همکاریهای اقتصادی و منطقه ای شدند.

وی افزود: رئیس جمهور با استقبال از این دعوت، بر آمادگی ایران برای تقویت همکاری ها تاکید کردند.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین