ویدیو / واکنش ضرغامی به پلمب خانه عامریها: پلمب کردن مرکز اقامتی، ضایع کردن حقوق کسانیست که باید در آنجا اقامت داشته باشند
کد خبر: ۳۶۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۵
ضرغامی در واکنش به پلمپ خانه عامریها گفت: در این مورد هماهنگی لازم با وزارتخانه صورت نگرفته بود. باید همیشه سلامت لازم فرهنگی اجتماعی توسط خانوادههای با فرهنگ مورد توجه باشد. پلمپ کردن مرکز اقامتی، ضایع کردن حقوق کسانیست که باید در آنجا اقامت داشته باشند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
