خبرنگار والاستریت ژورنال: تیم فنی آژانس این هفته راهی تهران خواهد شد
کد خبر: ۳۶۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶
لارنس نورمن،خبرنگار وال استریت ژورنال در توییتی نوشت: "مطابق با آنچه که دریافتهام یک تیم فنی از آژانس بینالمللی انرژی اتمی این هفته به تهران خواهد رفت."

ایسنا: خبرنگار وال استریت ژورنال در توییتی از ارسال یک تیم فنی توسط آژانس بینالمللی انرژی اتمی به ایران طی روزهای آتی خبر داد.لارنس نورمن،خبرنگار وال استریت ژورنال در توییتی نوشت: "مطابق با آنچه که دریافتهام یک تیم فنی از آژانس بینالمللی انرژی اتمی این هفته به تهران خواهد رفت."
این خبرنگار همچنین به نقل از رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی نوشت: "ما باید فرایند رسیدن به تواناییهای نظارتی و راستیآزمایی بیشتر را آغاز کنیم. ما این کار را طی روزهای آتی انجام خواهیم داد. من یک تیم فنی برای اجرای این کارها اعزام خواهم کرد. امیدوارم که به هیچ مشکلی برخورد نکنیم."
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین